Ännu en till 18åring i världen

2009-04-23 @ 11:09:43

Idag fyller Jonna Ahvander år. Jag hade en önskan om att jag skulle komma på någon kort text, på högst tre meningar som förklarar allt jag vill få sagt. Jag skulle vilja få in i de meningarna att du är en av mina allra närmaste vänner. Att det inte finns ord som förklarar hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Jag skulle berätta hur glad jag är över att fortfarande ha dig i mitt liv, trots allt vi gått igenom. Att jag är så oerhört glad över att ens ha träffat dig. Jag skulle berätta om hur viktiga och mycket alla minnen med dig betyder. Jag skulle berätta att med dig har man aldrig en tråkig sekund och att man aldrig kan vara säker på vad som kommer ske när man umgås med dig, vilket gör allt bara ännu roligare. Jag skulle berätta vilken underbar människa du är och att jag aldrig träffat någon stabilare än dig.

Men let's face it. Jag har aldrig varit bra med ord, och definitivt aldrig på att sammanfatta mig kort. Så hoppas att du inte hatar mig för mycket för allt babblande nu.


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JONNA!


Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback