The old Christine

2008-09-06 @ 16:31:29

Håller just nu på att packa samtidigt som man kollar på hockeyn. Det blev inte mycket plugg alls idag, får ta all den skit imorron. Ska iväg till Karin om någon timme eller så där man ska äta, sova och titta på fotboll. Jag vet, jag är en sportnörd. Förhoppningsvis och tanken är att det ska bli plugg hos Karin, men med tanke på hur det brukar vara när vi två ska plugga och eftersom det kommer bli sent så tvivlar jag på att det kommer bli något. Men man får väl se.

Börjar bli riktigt hungrig nu så ska väl ta något lätt att äta.



Annars har dagen mest gått åt till att titta på Christine. Älskar Matthew, han är så sjukt roligt. Allra roligaste var han när han tagit gradvidets test. Skrattade så mycket så jag slog i bakhuvudet i stolen, inte lika roligt som han. Har också fått en liten förälskelse i Ritchies lärare, Mr. Harris.

Kan knappt bärga mig till säsong fyra kommer ut.

Ska väl återgå till packandet nu.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback