Supernatural

2008-09-06 @ 17:24:25

Imorron är det söndag. Söndag den 7 september, vilket betyder att Supernatural börjar gå på femman. Hur jävla underbart som helst! Ord kan verkligen, verkligen, inte förklara hur bra den serien. För er som lyckats missa den stora nyheten, vilket borde vara helt omöjligt så kan jag meddela att det kommer gå på söndagar kl. 21:55.


 

Ett annat datum som är ännu viktigare är den 18 september. Då kommer säsong fyra börja igen, vilket betyder att fredagar kommer bli veckans absoluta favorit dag, och inte pga. det är fredag och helg. Har väntat hela sommarlovet på den dagen. Har framförallt höga förväntningar på avsnitt två. Titeln på det avsnitten är nämligen, Are You There, God? It's Me... Dean Winchester. Så gulligt! Ser mig verkligen bilden framför mig när han ber till gud. Skulle inte förvåna mig om jag började gråta. Nu skämmer jag nästan ut mig själv. Jag längtar, längtar, längtar, längtar. Shit, dags att åka till Mogo.

Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback