Pinsamt, pinsamt.

2008-09-03 @ 19:55:37

Kom på för en halvtimme sedan ungefär att Idol skulle börja idag. Kände även suget efter att röra på mig, benen bara sparkade av överenergi. Så beslöt mig för att ta en snabb promenad och slå två flugor i en smäll och ta en snabb sväng förbi mormor och morfar för att hämta Dannes iPod som jag glömde där sist jag var där.

Men när man kom ut till stora vägen så blev det genast lite pinsamt eftersom man mötte Sanna som var på väg till matchen. Kändes rätt så löjligt, man är för sjuk för att spela, men gå ut och gå kan man. Blev iaf lite bättre när man hörde att de nu fått ihop sju spelare åtminstone. Måste bara säga att jag beundrar henne lite grann. Vilken inställning hon har, hela tiden så positiv och glad. Hur som helst önskade man lycka till och fortsatte promenaden. Mötte sedan mormor som skulle skjutsa hem Majan, så fick anstränga handen/armen lite grann och vinka.

Nu är man hemma igen och väntar på att Idol ska dra igång igen. Egentligen har jag ingen aning om varför man kollar på den skiten. Visste inte det heller förra året, eftersom man inte längre gillade det. Det har liksom tappat allt, tror också att bytet av juryn kommer göra det ännu sämre. Men det är ju bara att se.

Fick inte heller mycket gjort på rättkunskapen. Orkade bara läsa 1½ sida och kunde knappt hälften av frågorna. Får hoppas på att Mingis vill vara så gullig och dela med sig av hennes svar imorron.

LYCKA TILL BSV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback