Kommer få se min älskade Figren.

2008-09-11 @ 19:23:24

Men tanke på det senaste inlägget kan man lugnt säga att den längsta  verkar vara en av de roligaste. Som Karro sa tidigare idag, "dagen går fort fast det är den längsta dagen.", med andra ord måste vi ha jävligt kul på torsdagar.

Såg precis att en av de äckligaste filmerna jag någonsin sett går på tv ikväll, Flight of the phoenix. Såg den när jag var liten. Vågade bara se fram tills doktorn dog, sedan blev jag så rädd att jag få rysningar varje gång jag tänker på den. Ska kanske försöka övervinna en av mina rädslor här i livet och se den filmen ikväll.



Idag är det verkligen en bra dag. Om en vecka kommer det första avsnitten av Supernatural gå i USA. Vilket betyder att man kommer få se bröderna Winchester i nya äventyr igen. Har längtat som jag vet inte vad!

Dessutom är det en vecka kvar till jag och Karin ska på hockey. Djurgården - Luleå. Och jag ska äntligen få se min lilla Figren. : ) Min blivande man enligt Anna. LÄNGTAR, LÄNGTAR, LÄNGTAR! Nästa vecka kommer vara superduper bra på en massa olika sätt.

Har nästan ingen skolvecka heller, på måndagen är det friluftsdag och på torsdag och fredag programdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback