Ingen Supernatural än ...

2008-09-27 @ 15:27:06

Plugg, plugg, plugg. Det känns som det enda man gör nu förtiden är att plugga, och då har knappt tvåan börjat. Lene frågade oss här om dagen hur snopen som helst "ni är väl inte redan skoltrötta?". Vill inte ens tänka på hur resten av tvåan kommer se ut.


Dagen började vid åtta idag, ville upp tidigt så man kunde dra igång med allt och sedan få det gjort. Så vid tio började fysiken och sen dess har man spenderat närmare tre timmar åt den. Inte har man blivit mycket klokare av det heller. Eller jo jag har lärt mig en sak, hur man räknar ut friktions koefficienten.

Spenderade även gårdagen åt samhälle, och resten av helgen kommer se liknande ut. En massa skolböcker som man ska begrava sig i. Vet om det så väl och har faktiskt gjort bra ifrån mig eftersom jag sedan imorse har haft det senaste Supernatural avsnittet hemma utan att titta på det. Där kan man snacka om bra prioritering! Är ganska stolt över mig själv.


Meningen var egentligen att man skulle spendera kvällen med vänner, med en massa mys. Men eftersom man planerade helgen så bra i måndags så man hann med allt precis och sedan överrumplades igår med två andra saker som skulle göras så verkar det som planerna för kvällen kommer gå i krasch. Istället blir det som troligen lite godis och Agamemnon och politikens grunder som sällskap. Kan ni tänka er något bättre sätt att spendera en lördag på?

Ska återgå till pluggandet nu igen ...
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback