GRATTIS CHARLOTTE!

2008-09-23 @ 20:07:35

GRATTIS CHARLOTTE!
Äntligen har man kommit hem!

Dagen började segt med engelska. Som tur var så behövde jag och Karro inte läsa något, vi gömde oss bakom alla andra där vi satt längst bak. Engelskan var ändå ganska rolig, eftersom vi körde charader på sen och sedan var jag och Karro extremt duktiga. Dagen fortsatte med rättskunskap då vi mest pratade. Efter det var det lunch, vi satt och åt våran älskade tisdagsmat och sedan blev jag, Anna och Charlotte ut tvingade av Karro för att hon skulle röka. Sedan var det matte, då Johanna beslöt sig för att dyka upp. Den lilla flickan hade skippat engelskan eftersom hon inte gjort läxan, vilket man fick höra från Emma, som om någon hade gjort den.

Sista lektionen var biologi då jag inte röde min mobil på hela lektionen eftersom Karolina tog hand den. Men frågar man henne så tog jag den jätte snabbt och skickade sms till Mattias utan att någon märkte. Fast egentligen var det hon och André som hade lite roligt. Vi andra elever som faktiskt var ambitiösa denna lektion fick titta i mikroskop på vattenprover.



När man väl kom hem så var det bara att slänga i sig lite mat snabbt innan man skulle ål till skärholmen för att bli klippt av Finnen. Det tog ungefär två timmar, men den dära bruden kan verkligen babbla så hade hon bara haft en munkavel hade vi varit klara på max en timme. Det blev jätte fint och jag är så stolt över henne. Måste lägga till att under de 11 åren jag känt henne så har jag aldrig sett henne så fokuserad som hon är när hon klipper. Tack ännu en gång gumman!


När klippningen var klar begav jag och mamma oss för att kolla på skor. Upptäckte då att Karro bad om socialthjälp eftersom hon satt på körkortsutbildning.

Det blev inga, hittade inte två par i min storlek och sedan orkade jag inte leta längre, så beslöt oss för att åka till Länna någon dag istället. Istället för skor drog vi in på Hm där det blev lite väldigt livsnödvändiga saker.
På vägen hem stannade vi till på donken och köpte hem middagen. När vi väl kom upptäckte vi hur fel det blivit. Inkompetenta idioter.

Sitter just nu och försöka övertala Karro att kissa på sig. Hennes körkortsutbildning kommer hålla på i ungefär en timme till. Hihi, jag är så snäll.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback