Figren på torsdag!

2008-09-15 @ 18:11:28

Det är inte förens nu som jag börjat inse hur trött jag egentligen är. Känner i hela kroppen hur den sjunker igenom föremålet så fort jag sätter mig ner. Men inte blir det någon vila för mig inte. Nej, har ju BSV match idag. : )


Planera om Djurgårds matchen på torsdag höll på att gå i krasch när Karin fick för mycket plugg. Men lyckligtvis lyckades man för en sekund glömma bort Johannas hat mot hockey och frågade henne i samma sekund som man skickade sms kom man på att hon hatar hockey. Som jag sa var det tur för hon ville följa med, hon fick mig även att fråga Karro och Hamrin. Så Karro ska också med nu, Hamrin är dock lite osäker efter hon är äcklig (aik:are). Hur som helst ska man på hockey nu och jag är överlycklig över det. Ska äntligen få se min Figren live! Dessutom kommer det bli skit kul att umgås med sådana underbara människor.
Ali <3 Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback