"FAN!"

2008-09-11 @ 20:17:24

Jag bor i ett område där man inte behöver vara orolig att stötta ihop med någon när man kliver utanför huset. Det finns egentligen bara en kille som man inte vill springa in i utan att vara i ordning, resten av grannskapet bryr man sig inte om eftersom det bara består utav gamlingar eller små barn. Men ändå är det sällan jag lämnar huset utan smink.

Därför är det så typiskt att när man för en gångs skull inte bryr sig, utan går ut på en promenad är helt uppe i sina egna tankar helt plötsligt stannar upp för att man ungefär 30 meter framför en ser ett gäng på 5 killar komma joggandes emot en. Första tanken var "FAN!". Har inte sett ett lag jogga runt den dära jävla sjön som ligger vid mig sedan tidigt i våras. Inte kändes det bättre när man går förbi dem upptäcker att det är ett lag på typ 18-åringar och uppåt. Så fort man passerat dem ökade man takten och bad att man skulle hinna in på min väg innan man mötte nästan gäng, men efter några steg till kom nästa gäng.


Man lär sig något nytt varje dag. Idag lärde jag mig att från och med nu ska jag stanna inne mellan 19:00-22:00 på vardagar.

Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: Aho

bwah, why? du är säkert söt utan smink också ;D

2008-09-12 @ 22:23:13
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback