ÄNTLIGEN!

2008-09-20 @ 09:06:59

UNDERBARA, UNDERBARA DAG! Äntligen är den här! Satte precis på nedladdningen till det första Supernatural avsnittet. Har väntat på detta ögonblick hela sommarlovet! Om jag inte hade precis gått upp och sovit alldeles för lite inatt så hade jag redan studsats runt huset minst tjugo gånger, nu har jag bara orkat med fem gånger.



Idag kommer farfar och farbror hit, så det blir lite socialasaker och tårta idag igen. Måste även plugga, men det är ganska lätta saker. Fysiken tar jag imorron istället med pappa. Sen är det ju match idag igen! Först spelar Liverpool mot några, måste ju hålla koll på dem med. Sen är det Arsenal! !8:30 på canal+sport2. Bolton - Arsenal. Läste att Eboue blev skadad och bars ut på bår i Champions league matchen i onsdags. Men tydligen var det ingen större skada och han ska kunna spela idag igen (hoppas verkligen det stämmer). FABBE!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback