Vi är så busiga.

2008-10-02 @ 15:45:31

Eftersom jag och Karolina skulle gå och titta på en kompis som spelade en pjäs så fick vi sluta lite tidigare.

Dagen började rätt så bra med rättskunskap, en av de bättre lektionerna. Efter den hade vi biologi då vi satt och letade efter fula blommor och äckliga kryp i böcker. Usch. Lunchen såg både ut som spya och smakade spya, ingen bra blandning. När man var på väg upp från den möttes man utav anti-L-O gruppen och fick inga glada besked. Vilket är anledningen till att man av dagen kommer vara på grymt dåligt humör.


Sedan hade vi engelska, och ett läxförhör som man inte pluggat inför vilket betyder att det gick skit på det. Nästa sista lektionen var samhälle, men innan den hade vi en lång rast som egentligen skulle spenderas genom att skriva klart idrotten. Istället blev det lek och en massa skratt (åt Johanna). Skrev även på en demonstrations lista, med en synlig namnteckning! Läxförhöret som man skulle ha på samhällen gick relativt bra. Efter det fick vi sluta. Hade då en håltimme på ungefär 45 minuter, och sedan väntade körkortsteori som mest består utav att sitta på en stol i en timme eller mer. Det var jag och Karro helt plötsligt kom på att våran gemensamma vän skulle spela en pjäs som vi lovat att gå på, och att vi redan pratat med våran coacher om det. Eftersom vi inte fick tag på våran käre körkortslärare så beslöt vi oss för att ta det nästa lektion och började bege oss till bussen.

Vi fick sedan gör något som jag aldrig gör, springa till bussen. Hann med samma buss som Johanna, trots att hon gått mycket tidigare än oss. Och trots att vi lämnade våra skåp fyra minuter innan bussen gick.


När man väl kom blev det en massa prat om rektorn Stefan med mamma. Hon blev riktigt förbannad, och sa att jag skulle berätta allt för pappa igen när kommer hem. Tror att han kommer bli ännu surare och när min pappa är sur, då hade det verkligen gått långt.

Ska nu skriva idrott, tog på mig ansvaret så Johanna & Karro, ni är skyldiga mig nu ... big times! Ska även skriva 1½ kemilabbrapport. Blä! Förhoppningsvis kommer jag kunna hinna se både Christine och Friday night lights, med andra ord ... jag kommer se till att jag gör det.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback