The night stars here

2008-10-02 @ 20:56:42

Har precis sett klart FNL avsnittet. Älskar alla personligheter i den serien, speciellt Matt Saracen. Han är så söt och underbar på alla sätt och vis.

Imorron är det fredag, vilket betyder sovmorgon, fysiklabb (håltimme) och Camp rock. Mysigt, mysigt.




Johanna
pratade tidigare om att förra veckan var hemskt. Jag skulle snarare säga att den här dagen har varit hemsk. Känns som all skit kommer nu och när man börjar lösa en sak får man något annat slängt över en. Sakerna blir bara allt värre och värre och till slut så orkar man bara inte.

Så vill med detta be om ursäkt till er som jag behandlat orättvist. Förlåt så mycket. Jag kan erkänna att jag gjort fel och försöka gottgöra det, men jag orkar verkligen inte om jag hela tiden ska få bemöta sån omogenhet. Hoppas allt kommer lösa sig snart iaf, annars kommer jag troligen förlora flera vänner som verkligen betyder mycket.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback