på väg mot hockeyn!

2008-10-28 @ 16:15:11

Jag kommer ihåg när Real to me med Brian McFadden kom ut. Lärde mig den texten ganska snabbt för att handla om mig. Men kommer ihåg att jag hade jätte svårt med en viss del. Tyckte att det inte riktigt passade in och visste att det var helt fel. Men hörde inget annat än det jag sjöng och orkade inte leta upp den rätta texten.

Tänker på det varje gång jag hör just den biten i låten nu.

Hur kan man få

Hotel lobby to the aeroplane,
Another country but they start to look the same
.

till

Who can love me to the aeroplane,
Another country but they start to look the same.


Kusinerna var på besök här tidigare, de åkte nyss hem. Så fick agera lektant lite grann. Ska alldeles snart ta och börja röra mig mot gullmars. Kommer få sitta ensam på tunnelbanan och trycka i mig en massa halstabbletter. Har ingen halsont, men förkylningar brukar kännas bättre på det viset.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback