Låång dag

2008-10-23 @ 17:53:19

Dagen idag började riktigt bra. Hade rättskunskap och Anders Toll försökte sätta dit mig på en av frågorna, visserligen lyckades han men jag hade rätt från början. Efter det har vi biologi där jag och Johanna hade extremt roligt. Lunchen gick mest till för att äta naturgodis. Engelskan rullade på bra eftersom vi skulle rätta våra jämförelser. Satte mig sedan med Johanna som var lite efter och ännu inte gjort klart det. Vi började då spela tetris på fronter. Fan, vad kul vi hade.

På den långa rasten mellan engelskan och samhällen skrev jag och Natta ihop svenska redovisningen tills imorron. På samhällen satt man med Johanna och Karro och babbla på om allt möjligt, precis som vanligt. Vi fick sluta en halvtimme tidigare vilket var katastrof eftersom nästa lektion var KKT och jag hade verkligen lust att gå på den. Det visade sig också vara en helt onödig lektion eftersom han inte ens tog närvaron. Vi blev så förbannade på det.


Resten av dagen vill jag inte prata om, det var verkligen hemskt. Inte ens Brian kunde ta mig ur det humöret, bara Johanna med sina två sms. Nu ett par timmar senare känns det iaf mycket bättre av en mängd olika orsaker. Är så glad över det just nu.

Borde egentligen plugga matte nu, men pga omständigheterna så orkar jag inte. Provet imorron får gå åt helvetet.

Vill basta tacka Karin för att hon är den underbara vännen hon är.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Carro

asså det var så jävla surt att han inte tog närvaro...

2008-10-23 @ 18:11:22
Postat av: Jenny

Skojjar du eller?

2008-10-23 @ 18:32:21
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback