klockrenaste läraren.

2008-10-14 @ 19:43:38

Känns mycket bättre nu. All oror angående rättskunskapen är som bortblåst just nu, trots att jag knappt gjort något. Gick igenom frågorna en gång och skrev upp lathunden i brottsbalken ... utan att berätta det för Anders Toll. Kemin går också framför, sakta men säkert. Kan nu det mesta av det som ska kunnas, men ändå osäker på om jag verkligen pluggar på rätt saker. Orkar inte oroa mig för det just nu, få försöka glömma det och leva på dagens mattelektion. Tror jag ska tvinga Johanna och Karro prata så imorron också.


Sitter just nu och tänker tillbaka på rättskunskaps läraren Anders Toll. Han var så klockren idag. Det borde finns en Anders Toll som lärare i alla ämnen. Kanske borde övertala honom att återutbilda sig ... eller vad det nu heter.
Hade egentligen planer på att lägga mig tidigt idag, men ju mer jag tänker på att jag kommer missa Supernatural, ju mer ångrar jag mig. Har ändå en hyfsat lång sovmorgon så borde klara mig. :)

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback