Kemiprov.

2008-10-17 @ 08:12:16

Skulle egentligen ha gått upp tidigare idag så jag kunde plugga inför kemiprovet som vi ska ha nu på morgonen. Men när klockan ringde så somnade jag om och vaknade upp en kvart innan normal tiden jag brukar gå upp. Så låg kvar i sängen och tittade på tv och gick sedan upp. Sitter nu och försöker pressa i mig frukost, orkar verkligen inte plugga, och har en känsla av att man fortfarande är sjuk.



Sitter även och tänker tillbaka på gårdagen som bjöd på några riktigt roliga stunder. Engelskan var verkligen sjukt kul, ganska otroligt eftersom den annars brukar frambringa självmordstankar. Sen vet jag att Karro sa något grymt roligt på vägen till Gullmars, men kommer inte ihåg vad. På Djurgårdens uppvärmning fick vi även in ett par klockrena kommentarer angående Josefsons uppvärmning samt stretchning. "Va med mig!"
Bestämde oss för att gå på matchen imorron, om vi får tag på biljetter dvs.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback