Kemi och Rättskunskap

2008-10-13 @ 17:58:54

Klockrenaste bilden, undra om Anders Toll har ett sådant set?


Efter några timmars vila, lite gottigheter och middag så känns det mycket bättre. Har även fått reda på att Karro kommer imorron till skolan. Vet inte riktigt om man ska vara glad eller inte för det. Självklart är det jätte kul att träffa henne och så, men lät inte som hon var frisk ännu och det är verkligen inte kul.

Ska nu ägna alla energi till att råplugga, kemi och rättskunskap. Och med råplugga menar jag såklart att kolla snabbt igenom det, eller det är iaf vad som kommer ske.


Pappa gick igenom fysikförhöret nyss, och kom fram till att L-O måste ha räknat fel på tavlan när han gick igenom uppgiften som jag pratade om i det tidigare inlägget. Med andra ord, jag är jävligt bra när det gäller fysik ... ibland. Ska nu börja med pluggandet och be far min att beställa biljetter. DIF - Rögle på torsdag.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback