Karro ska snagga sig på onsdag

2008-10-20 @ 20:03:06

Funderar på att lägga mig tidigt idag.. vilket betyder att det troligen kommer bli som vanligt när jag får den tanken, det blir alldeles för sent eller normalt, iaf inte tidigt.

På onsdag ska Karro snagga sig. Ville bara få det sagt så att alla som är intresserad av hennes liv kan skriva upp denna viktiga händelse i sina små kalendrar.



Idag är det den 20:e, Prison break börjar igen på tv. Vet redan Sara kommer tillbaka. Kommer ihåg när hon dog i våras. Vägrade inse det och sa gång på gång att det inte var Sara, vem hade rätt?

Ska inte skryta om det nu. Det som jag ville få sagt om detta var att det nu är hg tid att ladda hem den serien. Tänkte göra precis som jag gjorde i våras. Ladda hem serien när den börjar gå i Sverige och sedan se den i min egna takt när jag vill.

Ska nu titta på fotbollen! Vilket betyder att den dära tidiga kvällen kan ....

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback