Johanna's svar

2008-10-20 @ 07:11:57

När man väl fallit för något så går det inte att motstå det. Det är precis min situation med Supernatural. Tittade på Bad company igår, när det återstod ungefär en halvtimme av filmen slog det mig att Supernatural börjat. Slog såklart direkt över, men tittade dock inte så mycket. Det första man såg var Gordons läskig ögon och sedan var jag tillräckligt skrämd. Men somnade iaf i hyfsat god tid och vaknade sedan med ett ryck, var inte alls beredd på den gamla hederliga signalen.

Ska nu skriva ett gulligt sms till Karin.

Skrev igår om att jag hittade min dikt till Johanna, hittade sedan även hennes dikt som hon skrev till mig. Den var inte lika fin som min, men den hade dock något som inte hade ... en rubrik.


Till min busskompis
Jenny, du är mitt knark så ibland undrar jag vad du har i fickan.
När allt är trpkigt är du inte bråkig
.


Om jag kommer ihåg rätt så skrev vi dessa under en engelska lektion, eller så var det en mattelektion (vilket förklarar snacket om bråkig). Hur som helst så hade vi iaf innan det snackat om glass och Hasch ... från Björn Gustafsson. Det var en riktigt flumm dag från våran sida.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback