I want to sleep

2008-10-27 @ 18:00:18

Om ungefär 23 timmar ska man möta Karro och de två största mobboffer jag någonsin mött och då är det hockey som gäller för hela slanten. Sitter just nu och fryser som en afrikan skulle göra på Grönland utan några kläder. Har även en värkande hals, hemsk hosta och röst som påminner lite om Lars från idol.

Har varit död hela dagen. Morgonen var nog den segaste någonsin. Träffade Johanna på bussen som var på väldigt bra humör. Orkade bara räkna fysik i 45 minuter på fysikstödet. Sedan spelade jag, Johanna och Karro in filmer.


När jag kom hem var det bara att äta och sedan åka iväg. Det blev fler affärer än räknat och eftersom jag är så pass sjuk som jag är så var det verkligen ingen bra idé. I den sista affären fick jag sluta att slå ner en tant bara för att hon gick förbi mig.

Hur som helst blev det ett par strumpbyxor och ett par stövlar. Imorron ska vi åka till två andra affärer för att leta efter kjolen jag såg med Johanna i Farsta och kolla efter flera stövlar.

Ska nu mysa ett tag till framför datorn och sedan se en film. Mannen med järnmasken eller The talented mr. Ripley.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback