I skolan

2008-10-09 @ 08:19:34

Idag fyller Nicky Byrne 30 år. Grattis på honom!
Sitter just nu i skolan, närmare bestämt på NV-avdelningen. Ingen från min klass är här än, nästan ingen är här överhuvudtaget. Blev riktigt chockad när man såg datorn som jag sitter vid var ledig. Natta brukar alltid sitta här när man kommer till sitt skåp och det blir alltid ett trevligt första möte.
Känns riktigt ensamt och nästan lite läskigt. det enda som hörs är mina knapptryckningar på tagentbordet och hur datorerna runt omkring mig tänker. Känns som att när som helst kommer någon smyga upp bakom mig och skrämma livet ur mig. Vore så typsikt Karolina.

Första lektionen är rättskunskap. Det enda som egentligen ska göras på den lektionen är att svara och gå igenom instuderingsfrågorna till provet. Sedan tror jag vi har biologi, engelska, samhälle och sist och allra tråkigaste körkortsteori. Sedan bär det av till Farsta med Challe, ska köpa present till en person som inte förtjänar någon. men eftersom vi är så snälla ska personen i fråga få en.
Nu börjar folk strömma in, hoppas någon snäll person kommer snart.
Ali<3Bali
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback