Hockey, hockey & hockey.

2008-10-22 @ 20:43:38

Hockey, hockey, hockey ... verkar som man aldrig kommer kunna komma ifrån den sporten.
Sitter just nu och kollar på hockey. Linköping mot något utländskt lag. Är ganska spännande faktiskt. Det blev ingen matte idag, orkade verkligen. Så troligen kommer detta prov gå åt helvetet. Aja, sånt får man ta.

Ska snart börja göra mig iordning för sängen. Ska försöka somna i hyfsat bra tid idag eftersom morgondagen är utan tvekan den jobbigaste och längsta. Fast den brukar gå relativt fort ... fram tills körkortsteorin. Ångrar nästan att man valde det.



Längtar som bara den tills på tisdag. Det kommer bli så sjukt kul. Inte löftet jag gjort utan det Johanna och Karin ska få göra. Kommer dö av garv, vilket betyder att jag inte kommer kunna fullfölja mitt löfte. Låter ju bättre och bättre ju mer jag tänker på det.

Aja, ska väl försöka dra mig från datorn nu.

Imorron får man se om Karro snaggade sig, eller om hon bangade.  

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback