Frågan är äntligen besvarad!

2008-10-30 @ 21:20:40

Det blev inte så mycket städning. Hatar att städa när det är mörkt ute. Istället provade jag allt som har köpts under de senaste dagarna, och sen blev det Las vegas. Tror dock att jag ska lägga mig tidigt imorron så jag kan gå upp tidigt imorron och göra allt som ska göras.



Ska nu ta reda på en sak som jag gått och funderat på under en längre tid nu. Fabbes längd. Pappa och jag har haft världens diskussioner angående den under de senaste matcherna. Så nu ska jag äntligen ta mig i kragen och ta reda på den. Tänker inte heller ge upp förens jag fått reda på den.

Fem minuter senare, varav tre endast bestått utav klagan och skrik.  

Pappa och jag gissade på att han var mellan 1,70 - 1,75. Tvingade mamma under hockeyn att gissa på något och hon drog till med 1,77. När jag sedan satte mig vid datorn för att leta upp den oerhört viktiga och betydelse fulla informationen så finner jag faktan att han är 1,77. så typiskt!


Är ändå ganska glad. Har äntligen fått reda på den länge efterlängtade vetskapen om Fabregas längd. Känns som våran relation nu tagit ytterligare ett steg. Nästa steg är sms man skrev till Karin igår.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback