Figren på tisdag!

2008-10-05 @ 19:44:42

Är så jävla glad just nu. Biljetterna är bokad! Så nu är det hur säkert som helst. På tisdag ska jag se Figren! Är så glad! Karolina den underbara, ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig just nu! Det kommer bli så sjukt kul! Och jag kommer få se Figren! Är lika nervös och förväntansfull som jag var när jag skulle på Westlife konserten. Okej, nu överdrev jag kanske lite, ville bara hitta en parallell att dra så ni förstod hur glad jag är. Längtar så mycket!
Karro, du är underbar!
Kommentarer
Postat av: bea

Hockey är livet . Kolla gärna in min blogg och kommentera om du vill :)

2008-10-05 @ 19:47:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback