En skoldag och ett SuperN avsnitt senare

2008-10-20 @ 16:10:26

Skolan idag var ganska okej. Kändes som man inte träffat flera av människorna på evigheter, så det var kul att träffa dem igen. Annars gick dagen fort, förutom samhällslektionen som var riktigt lång och plågsam. Som tur var fick vi sluta tidigare. Det gjorde flera planer inför tisdagen. Längtar bara mer och mer till den dagen!

Såg som sagt på ett Supernatural avsnitt när jag kom hem. Fattar inte vad som tagit åt mig, i somras kunde jag se hur många avsnitt som helst på rad utan jag brydde mig speciellt mycket, blev inte alls skrämd. Nu vågar jag knappt kolla på halva de nya avsnitten.

Det jag nyss såg var ganska roligt. Älskade introt och slutet, men där emellan störde jag mig en hel del på det svart vita.  

Ska nu leta efter en bild på Ridderwall i väntan på maten, sedan ska jag plugga mattematik.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback