Back again.

2008-10-18 @ 12:21:40

Tänkte upp tidigt imorse för att kunna hinna med lite matte innan man skulle möta Karro i Gullmars. Men när klockan ringde ändrade jag mig och beslöt mig för att ha en naturämes fri dag denna vecka. Istället gjorde jag svenskan som vi skulle ha gjort igår egentligen, och precis som alla hennes andra uppgifter var den lätt, men tråkig. Kunde inte heller svara på en fråga eftersom man inte såg bilden, och en annan uppgift orkade jag inte göra.



Ska möta Karro i gullmars halv två. Då ska vi fixa biljetter och sedan dra in till stan en liten snabbis innan match. Är lite bekymrad över hur vi ska hinna med allt. Men vi klarar det nog säkert.

Vet också att en viss person kommer vilja träffas efter matchen. Vet också att Karro kommer vilja träffa denna person. Men det kommer aldrig ske, inte frivilligt. Det enda som kan få mig att gå med på det är om denna person skulle kunna fixa dit Figren också. Haha, nej nu driver jag lite.

Ifall någon där ute nu skulle bry sig så tänkte jag meddela att jag hamnat i ännu en Brian McFadden period. Den ... guden, för han är verkligen inte mänsklig på något sätt, är helt obeskrivlig.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback