ARSENAL SNART!

2008-10-21 @ 19:33:41
Har nu pluggat matte och känner mig ganska förbered inför morgondagens prov. Det gick och till och med så bra att pappa sa att jag var riktigt duktig. Vilket betyder mer för mig än om 10 andra människor skulle säga det, usch vad hemsk jag fick honom att framstå nu. Åkte sedan till prixs med far för att köpa lite gottigheter inför kvällen. Det är ju fotboll idag! Fenerbahce - Arsenal, Champions League. Kan knappast bli bättre. Känns som det var en evighet sedan jag såg fotboll! Undrar verkligen hur det kommer gå kväll utan Gallas och Toure. Som tur var blev  Djourou hel tills ikväll, annars hade det varit tre skadade mittbackar.

Men innan det ska jag köra mitt träningspass, ångrar att jag inte gjorde det igår.


Imorron är det nästan den mest onödigaste dagen någonsin. Börjar halv tolv som vanligt, med matteprov. Kl. 13:00 är det danstävling vilket betyder inga fler lektioner och att man ska titta på alla när de dansar, vilket är obligatoriskt. Funderar på att titta ett litet tag och sedan åka till Farsta en snabbis. Kanske kan lyckas dra med Johanna dit. Sedan ska man väl hem och plugga lite mer matte, och tvätta lite om jag orkar/kommer ihåg.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback