Äntligen klar!

2008-10-31 @ 15:33:44

Åh, äntligen har man ett städat rum. Gick mycket snabbare än vad jag trodde. Trodde inte ens jag skulle hinna klart städningen idag. Håller nu på att läsa svenskan, det är det enda pluggandet för mig idag. Ska ta tag i allt annat imorron. Fysik och Samhälle är det viktigaste. Usch, vill verkligen inte skriva den dära uppsatsen.


Hittade en massa roliga saker när jag städade. Fick ännu fler flashbacks. Ett av de starkaste var en låt som jag och systrarna Ahvander sjöng någon dag. Om jag inte minns helt fel så var det även de som kom på den, i syfte för att minnas ett recept bättre. Har ingen som helst aning om vilket receptet var eftersom när jag hör ingredienserna ringer det ingen klocka.


Sitter och funderar på vad man ska ha på sig ikväll. Kjol eller tunika.

Nej, nu ropar svenskaboken på en.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback