äntligen hemma.

2008-10-09 @ 19:20:15

Börjar kännas riktigt täppt i näsan, är orolig för att man håller på att åka på en förkylning igen.

Dagen började hyfsat bra, som vanligt var jag och Karolina riktigt ambitiösa på rättskunskapen. Nästa lektion var biologi då vi inte gjorde ett skit på hela lektionen i stort sätt. Istället gick vi och åt och det skedde lite saker som man helst hade sluppit.

Sedan hade vi engelska, med våran favorit vikarie. Inget illa menat mot Marit, hon är en bra lärare, men han är bättre. Efter engelskan satte jag och karro oss vi datorerna för att titta på våran favorit sida nu för tiden, vi blev lite besvikna eftersom våra planer gick i krasch.


Efter det hade vi en rast på 45 minuter så  jag och Karolina gick fram och tillbaka på den övre gången av de vi har i skolan och pratade. Det blev en hel del saker sagt och nu i efterhand kan jag säga att det var jävligt skönt att göra det. För det första var det avslappande att gå, för det andra sades en hel del saker som gjorde annat så mycket klarare, och sedan såklart blev jag glad. Låter hemskt, men förklarade varför Karro. Tiden bara flög förbi och rätt som det var hade vi samhälle.

Resten av dagen bestod av några få pinsamma situationer, bl.a. starten på samhälleslektionen. Efter den var det Körtkortsteorin som verkligen är hemskt. Den dära gubben fattar verkligen att igen lyssnar på honom.


Efter det åkte jag till Farsta med Challe, Oskar och Karro. Träffade även Karin där och tvingade henne att följa med oss och äta på donken. Snodde pommes från Oskar, fast han betalat med mina pengar. Efter det drog tönten hem och vi började leta efter en present. Hittade en riktigt bra och praktiskt sak. Sedan ska hon få ytterligare en sak. Hon kommer bli så glad.

Ska nu spela lite SSX.

Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback