ännu mer kemi

2008-10-11 @ 13:02:20

Ska börja inlägget med en bekännelse. Det blev inget plugg igår ... orkade inte så jag struntade i det.

Istället drog jag igång med det tidigt idag, eller tidigt och tidigt. Satt nergrävd i böcker inom en timme efter jag vaknat, vilket är tidigt för mig. Har nu pluggat kemi sedan elva. Har nästan gått igenom allt vi ska ha prov på. När jag väl sammanfattat det så ska jag ta en lång och mysig promenad och sedan hem igen för att plugga mer kemi och rättskunskap. Haha, kom och tänka på Anders Toll och hans besök på kemin igår. Så klockren.


Får inte heller glömma att beställa biljetter ikväll. Ska försöka få tag på Johanna lite senare och se om hon ska med eller inte. Undrar hur spänd och förväntansfull Karro är just nu.
Ali<3Bali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback