Am I all alone

2008-10-10 @ 22:55:17

I hate you Sam Winchester, how the hell can you treat your brother like that?!
De som är någorlunda smarta förstår att jag har kollat på Supernatural. Har sagt det flera gånger förut, men måste säga det igen. Jag älskar den serien, den blir bara bättre och bättre!


Haha, satt och sökte lite grann på google för ett tag sedan. Sökte bl.a. på Jennhe. Först dök det upp lite inlägg skrivna av mig själv och sedan några som man nämnts i och lite andra saker. När man sedan gick över till bilder så dök det upp fem stycken. Fyra bilder av dem går att relatera ganska lätt och snabbt till Hamrin. Ganska komiskt.

Messade lite med Karro. Hon och Sinem hade begett sig in till grand hotell i hopp om att få se Ronaldo, Karros älskling. Men tyvärr så fick de inte det, de enda de fick se var några vakter, tränaren och några portugiser som rökte. Tyvärr Karro, men som du sa. Imorron får du se honom.

Själv längtar man som fan tills på onsdag och torsdag.


Dagens kommentar:

 "Jag går på toaletten nu, spring efter mig!"

                                                                - Karolina Erikson

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha karro e så sööt med sin lilla rolandojakt :D

2008-10-11 @ 13:29:49
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback