så jävla trött på allt

2008-11-09 @ 13:20:56


Just nu har jag lust att gå och dränka mig i en sjön någonstans. Ska skriva den dära jävla vattenanalysen nu, vilket komiskt sammanträffande, men har ingen aning vad jag ska skriva och analysera. Inte står det någonstans heller och ingen annan som jag frågat fattar varför.

Är så jävla trött på allt plugg just nu. Funderar nästan på att sjukanmäla mig hela veckan så man kan vara hemma och plugga ikapp, men såklart skulle man hamna efter med allt annat då. Fysiken kan dra åt helvete, ska fokusera på svenskan och biologin, tror jag iaf.


När de sa att tvåan skulle vara så mycket värre än ettan trodde jag dem inte. Men det är sant. Inte konstigt att allt flera ungdomar hoppar av eller strunta i gymnasiet, att folka inte väljer naturprogrammet längre och att betygen är så dålig som de är. Vad fan är det för fel på samhället egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback