Milkshake time!

2008-11-03 @ 20:42:24


Har nu kommit en bra bit på min uppgift, enligt mig själv och därför förtjänar jag vila resten av kvällen. Har i stort sätt skrivit ner all fakta och har de sist i huvudet, men orkar inte skriva det nu. Det får bli imorron istället och sedan ska man ge sig på delen för de högre betygen.

Blev grymt sugen på milkshake för en liten stund sedan. Fick då springa runt i hela huset och smöra för varenda familjemedlem i hopp om att någon skulle vilja göra lite åt mig. Till slut föll lotten på bror som så snällt gjorde en jätte god glass sörja.

Ska snart hoppa in i duschen för att göra mig i ordning inför programmen man ska se ikväll.


Har gått runt och varit stolt över mig själv hela dagen idag. Det första handlar om en interngrej mellan mig Karin. Allt jag kan säga är att jag är grymt stolt över att jag inte messat henne. Den andra grejen handlar om Kimlim. Idag när jag såg henne för första gången på lite mer än en vecka så märkte jag att hon tonat håret. JAG märkte det helt själv, och dessutom var det som sagt vid första synen. Helt otroligt, jag lägger aldrig märke till sådana saker.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback