"mädelvärdet"

2008-11-28 @ 18:05:26

Är helt slut i kroppen. Har gått konstant hela dagen och fötterna värker.

Dagen började med ett tandläkarebesök. Fick framtandens lagningen lagad. Kom till skolan lagom till lunchen, men var inte hungrig så det blev inget för mig. Hade matte där vi fick reda på att det inte kommer bli ett matteprov nästa vecka, istället blir det en redovisning som betygsätts. Svenskan rullade på precis som vanligt. Sedan var det kemilabb. Där inget var som det brukar. Det humöret vi alltid brukar vara på under dessa lektioner hade vi redan haft på matten, så istället blev labben som en engelska lektion. Tråkig, men hur effektiv som helst.

Vi fick sluta tidigare och slapp göra en labbrapport.


Åkte då till Farsta med Johanna för att kolla på lite kläder och planera. Kommer bli hur bra som helst! Råkade även ha oturen att springa in i Karin där. Usch och fy, vad hemsk den människan är. Åkte hem runt fem, fick gå hem i den kolsvarta utemiljön vi har i dagens Sverige.

När man kom hem var maten nästan klar, men hade ingen aptit så det blev inte mycket som slank ner i magen. Ivan åt även här eftersom han kom förbi. Blev då hembjuden till honom. Tackade varken ja eller nej, kom på det såhär i efterhand, kanske lite otrevligt. Misstänker att Nikolina har tjatat på honom. Vem kan egentligen klandra henne, om jag skulle tvingas dras med min pojkvän och min broder nästan varje kväll ensam skulle jag också tröttna till slut och vilja ha sällskap från vilken levande varelse som helst. Till och med fisken.

Aja, har ett Christine och ett Supernatural avsnitt och se. Har också några Chuck och Friday night lights avsnitt som bara ligger och rostar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback