Internationella snälla Jenny dagen

2008-11-12 @ 16:25:01

Den här dagen var riktigt rolig, om man bortser från fysikprovet och matten, vilket bara lämnar kvar lunch och idrott. Idrotten var verkligen sjukt kul! Roligaste var när vi skulle transportera stocken.



Idag är det som sagt den efterlängtade (för Karin) internationella snälla Jenny dagen. Egentligen tycker jag den är riktigt löjlig och patetisk, eftersom jag alltid är snäll. Men Karin ville att jag skulle införa en så det gjorde jag. Man kan ju inte säga nej till den sötsaken. Hon är så söt och underbar.

Usch, resten av kvällen kommer bestå utav biologiplugg. Hade mycket hellre spenderat den med den bästa vännen man kan ha, Karin.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback