Gael Clichy

2008-11-30 @ 21:48:52

Livet är verkligen så jävla underbart ibland, och allt vändes inom loppet av två minuter. Matchen var verkligen bra! Fast blev riktigt orolig när det närmade sig slutet. Blev också sjukt arg på de som satt i studion innan matchen och fick lust att smälla till varenda en av dem, förutom Bojan. Han kan iaf lite fotboll.

Allra skönaste var efter 1-2 målet. Pappa rättade då till sig i fåtöljen och slängde ur sig kommentaren "Nu kan Chelsea ta sitt försvarsspel och köra upp det ... någonstans" Trodde aldrig jag skulle höra min kära fader säga något sådant, och speciellt inte när det gällde sport, i sånt fall om det varit ÖSK.

Kan fortfarande inte förstå att det är sant, Fabbe är lagkapten! Matchens bästa spelare var lugnt Clichy. Han total ägde vänsterkanten i andra halvlek.


Mobilen har fuckat ur totalt nu, så har tvingats återgå till den gamla. Men ska inte ha den länge. Får jag ingen ny mobil i jul ska jag köpa en. Vet redan vilken jag vill ha. Den är underbar och kommer behandla den som en prinsessa eller prins, vet ju inte könet ännu.

Har nu under kvällen fått feber, så får se imorron hur man gör med skolan. Alla andra familjemedlemmar är ju sjuka, så det skulle inte förvåna mig om det även drabbar lilla mig.

Ska nu duscha innan Supernatural.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: d

fyfan vad bra match ! :D en tjej som gillar arsenal ? ;)

2008-12-01 @ 02:53:26
Postat av: Jenny

Såklart man gillar Arsenal. DE ÄR BÄST!

2008-12-01 @ 12:15:30
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback