Fly Emirates

2008-11-15 @ 13:40:03
Ska nu dra igång med allt pluggandet riktigt ordentligt. Har planerat kvällen för mig, och det kommer bli en otroligt mysig hemma kväll. Troligen den bästa någonsin! Efter kl. 20:00 är det slut pluggat. Inget mer får göras efter detta. Resten av kvällen kommer bestå utav de tre missade Supernatural avsnitten som gått under de senaste veckorna. Lovade sedan Jonna att man skulle bli medlem på blip, så vi kunde spela fyra-i-rad där. Förhoppningsvis kommer jag även hinna med att se Goal 2. Dessutom kommer dagen kännas extra mysig eftersom det är fotboll vid 16:oo.

Nej, nu ska jag verkligen göra ett ryck med allt så man kan sitta och njuta ikväll.

  

En liten tanke slog mig nyss, läste någonstans att Rosicky skulle vara spelklar matchen den 11 november. Har inte sett någonstans om han spelade då, tänker inte efter det svaret. Det får bli en överraskning. Men tänk om, det skulle verkligen göra min helg!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback