finns inga ord

2008-11-07 @ 23:56:23

Skulle egentligen gå på en så kallad klassfest ikväll. Men saker och ting kan ändras så fort, och nu sitter man ensam i sitt rum som bara för lite mindre än en timme sedan kändes smockfull.

Det blev inte så mycket chips, choklad, glass eller något överhuvudtaget. Bara en massa ord, vilket egentligen var allt som behövdes.


Tittade på Doobidoo, Peter Johansson var där. Älskar den killen. Han är den enda som kan jämföras med Brian. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar och avgudar Brians röst. Så jag menar ... Jag reagerar likadant varje gång jag hör de sjunga. Jag blir helt mållös och känns som man svävar någonstans som är så mycket bättre än himlen.
Tittade även på Idol, upptäckte då att Kevin och Måns Zelmerlöw påminner sjukt mycket om varandra. De har i stort sätt samma rörelser på scenen.
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback