Chris Rock is the man

2008-11-15 @ 23:29:19

Har än så länge bara sett ett Supernatural avsnitt. Precis när jag skulle slå på det andra två såg jag att Chris Rock: Kill the messenger gick på tv och kunde inte låta bli att titta. Han är så sjukt roligt, fattar verkligen inte hur jag inte kunnat lagt märke till att han kör stand-up tidigare. Var ganska komiskt att se hur folk i olika länder skrattar åt olika saker. Ska nu försöka se ytterligare ett Supernatural avsnitt innan det är dags att sova.


En tanke slog mig för ett litet tag sedan. Under det senaste halvåret har nästan alla mina vänner en kommentar som handlar om min förälskelse i små barn. Det sjuka med är att alla har då i dessa stunder menat att jag behöver ett barn. Så sent som igår fälldes en kommentar från Jonna i stil med att jag måste skaffa en nu. Är jag verkligen så hemsk? Isf måste jag verkligen ändra mig. Måste få Karro att smitta mig.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback