Blir galen!

2008-11-01 @ 15:58:46

Håller på att dö av uttråkning. Hatar verkligen politik, det är så fruktansvärt tråkigt! Lene förväntar sig att vi ska läsa 270 sidor politik, och det är bara förarbetet. Håller på att somna redan efter de första tre. Dessutom står det nästan likadant på vartenda partis program.


Politik kan vara roligt att lyssna på och diskutera om. Men det är inte roligt att läsa politik. Ska nog börja läsa lite precis innan jag går och lägger mig så jag somnar snabbare.

En sak är säkert, och det är att jag kan glömma att hinna klart med det idag. Skulle ärligt talat förvåna mig om jag skrev något mer idag.

Kom precis på att det är fotboll nu!
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Natthakan

Ha en skön helg!

2008-11-01 @ 16:07:03
URL: http://natthakan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback