arsenal.com

2008-11-09 @ 14:30:19

Det gäller att finna ljuset i det mörka, om det nu går ...
Känner att jag klagat en hel del idag när det gällt allt pluggandet, men det har verkligen varit hemskt. Så nu ska jag försöka ta och förklara det på mitt sätt. Under de senaste veckorna har jag haft så mycket så jag just nu har 3 Friday night lights avsnitt hemma som jag ännu inte sett, jag har två Christine avsnitt och, håll i er nu, jag ahr två Supernatural avsnitt som jag ännu inte sett. Jag har inte haft tid för någon av dem, och varje gång jag tänker på Supernatural avsnitten börjar jag nästan gråta. Vill så gärna se dem, men försöker vara duktigt och prioritera det viktigaste.

Aja, man får väl glädjas åt vinsten igår.

// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback