ARG!

2008-11-13 @ 16:08:58

Är så förbannad nu så man är helt likgiltig. Dagen började då tidigt för mig eftersom man skulle upp och plugga svenska innan skolan.

Kom till skolan kvart över elva, hade då engelska fem över halv. En lektion som man visste vi skulle få klara oss utan Marit, skulle se klart en film och sedan arbete med gruppuppgiften. Fick även reda på att samhällen var inställd eftersom Lene var sjuk. Blev redan då irriterad eftersom man kunnat kommit klockan tre till sista lektionen KKT, som man aldrig vill gå på. När engelskan väl drog igång så orkade jag och Johanna inte se filmen, gick istället för att skriva uppgiften. Hann inte så långt med den heller, eftersom ingen var på humör. När Anna och Challe sedan kom så beslöt vi oss för att skriva den på måndag. Hade då en håltimme på två timmar, så jag och Johanna åkte till Farsta.


Kom tillbaka en halvtimme innan lektionen skulle börja. Började då motionera, som man alltid gör när man har håltimme. Till slut hängde även Karro på och vi gick och pratade hur duktiga vi var som stannat kvar och inte dragit hem. Speciellt när vi alla tre hade så tråkiga lektioner. När det var fem minuter kvar innan lektionen skulle börja slog vi oss ner i bibblo. Då kläckte Karro ur sig: "Tänk om vi inte har någon lektion nu." Johanna blev direkt road över den tanken och jag svarade "ofta." Eftersom den lektionen aldrig skulle bli inställd. Såg då en lapp som satt på dörren och när jag meddelade de andra om det skuttade Johanna upp för att se vad det stod på den. Hon kom tillbaka skrattandes, av någon anledning så var lektionen inställd. Har aldrig i hela mitt liv varit så förbannad över en inställd lektion. Hade inte ens behövt gått till skolan idag!

Så frustrerande! Ska nu ägna mig åt lite svenska och senare ikväll är det Supernatural och Christine som gäller.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG HAR INTE SKRATTAT SÅHÄR MYCKET SEN JAG OCH NOVOTNY SNACKADE OM PENISAR IDAG!! HAHAHAHAHHA DU ÄR SÅ ROLIG JENNY! NI STANNAAAADDE KVAR I ONÖDAN!! HAHAHAHAHAHAHHA



HAHAHAH



LOL, SOM EN VISS CARRO SKULLE SAGT. OCH DET ÄR SANT...

2008-11-13 @ 20:06:08
URL: http://micaelahamrin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var inte roligt ...

2008-11-13 @ 21:39:44
URL: http://jennhe.blogg.se/
Postat av: Carro

NEJ!!!

Och den carro kom tillbaka till skolan HELT I ONÖDAN!!!!

2008-11-13 @ 21:44:33
URL: http://jagecaroline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hade inte en behövt komma till skolan på hela dagen!

2008-11-14 @ 08:09:27
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback