You light up my life.

2008-05-29 @ 21:19:43

Ibland är det riktigt konstigt. I de allra flesta fallen för mig iaf så är impulsbeslut bland de sämsta besluten som finns. Men när det gäller impulsbeslutet om håret är jag inte alls ångerfull. Tvärtom, det blev riktigt bra tycker jag. Känns mycket bättre nu.



Jag älskar dig gumman.

Måste bara berätta om en lite komisk sak som hände i lördags när Jennie och Jonna var hemma hos mig. Jonna satt vid datorn medan jag låg på madrassen och messade med någon, Jennie låg bredvid mig. Just då var Rysslands bidrag och eftersom jag blev en aningen besviken på hans låt (då) eftersom jag verkligen älskade hans förra låt så tittade jag inte på tv. Rätt som det var utbrast Jennie: "Oj, nu knäppte han upp skjortan. Titta Jenny!"

HAHA, troligen är jag den enda som skrattar åt det.
En annan sak som precis slog mig att Jennie kallade mig för Yxa idag, vilket ingen har gjort på hur länge som helst. När hon gjorde det kunde jag inte låta bli att le. Vet inte varför.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: joey

jag är fotograf ;) hahahah

2008-05-30 @ 20:56:41
Postat av: Johanna

Och vem var det som gav dig det vackra namnet Yxa?

2008-06-03 @ 20:05:11
Postat av: Jenny

HAHAHA, oj. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg. Men tror att det var Johanna eller Therese.

2008-06-03 @ 22:46:16
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback