y=kx+m

2008-05-07 @ 19:01:49

Har räknat matte sedan jag kom hem. Känner mig faktiskt ganska välförberedd inför nationella imorron. Hoppas bara att det kommer gå så bra som det känns som just nu.

Ska nu ägna den närmaste tiden åt hockey. Måste bara påpeka att jag fortfarande är arg och förvånad över hur man kan ha hockey VM på tv utan Niklas Wikegård som kommentator. Han och hockey, är en oslagbar kombination.


För övrigt var det ännu en underbar skoldag. En massa skratt och trams för mig och Johanna, vilket börjar bli en vana.
Hade troligen även den roligaste fysiklektionen någonsin idag! Haha, tack Karro, Sinem ... och Johanna.


image305

Dagens goda gärning gjordes av Karin.
Dagens citat sades av Johanna, "Men jag är ju smart!"
Dagens patetiska information,  mamma.com



Är hur glad som helst just nu. Hittade precis Niklas Wikegårds blogg!

Kommentarer
Postat av: Mickis

hahahahha vilken söt bild hörru!

2008-05-07 @ 20:20:39
URL: http://micaelahamrin.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hihi, tackar. :)
Det är Karro som är konstnären.

2008-05-07 @ 21:48:12
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback