“Well I leave you two crazy kids alone while I’m going to do something …. somewhere.”

2008-05-27 @ 16:09:59

image189

Det blev knappt en timmes närvaro idag i skolan. Vaknade med en sprängande huvudvärk som vägrade att gå över. Så efter mänken orkade jag inte längre. Åkte hem och la mig i sängen, somnade efter kanske en kvart och sov sedan i drygt en timme. Sedan dess har huvudvärken kommit och gått.



Har ganska precis sett det sista avsnittet av Supernatural säsong 1, slutade så irriterande så man höll på att spy. Skönt att man inte behöver vänta en evighet på fortsättningen.
Ska nu ge mig på pedleden och ska sedan börja på säsong två. Funderar på att ha maraton i helgen och se klart åtminstone säsong två, kanske till och med tre, om jag orkar.
Måste bara tillägga att Jensen Ackles är sjukt snygg, och att Karin Mongoström tycker att jag är söt. : )

Kim hälsar!



Karin vad var det jag sa? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback