"Vi går till turken på hörnet"

2008-05-25 @ 09:30:18

image189

Natta, nu är du väl glad? Först VM guld och nu Eurovision.

Kvällen spenderades med Jonna & Jennie. Har verkligen saknat dem och våra stunder tillsammans. Det hände inget speciellt, men ändå var det jätte mysigt. Allt var precis som det brukar, trots att jag inte träffat Jennie överhuvudtaget sedan sommarlovet och Jonna bara några korta stunder på bussen.

Det enda som egentligen förändrats var Jennies humor som blivit mycket sämre, något som jag inte trodde var möjligt. Ja, och som vanligt överdrev Jennie med godiset, hon köpte ett kg smågodis till sig själv.


När det gäller eurovision så är jag rätt så glad, det här är första gången som jag gillat vinnarlåten. Började faktiskt hejja på Russia efter de fem första utdelningarna av poäng, eftersom det gick så dåligt för Sverige. Halvvägs in i poängutdelningen började fick jag och Jonna ett annat mål, vi skulle komma före Finland. Vilket vi till slut gjorde.
Vi alla tre satt och garvade åt Björn Gustafsson när han kom. Haha, Europa måste trott att han var cpstörd. Sen klagade vi på finnarna när vi inte fick högre poäng från dem. Stackars Jennie.

Nu i efterhand när jag lyssnar på låtarna hör man att flera av favoriterna som jag tyckte var okej, verkligen är dåliga. Ukrainas suger verkligen, medan Perrellis  låter så mycket. Men allra bäst är Danmarks All night long.


Ska till Farsta idag med Chatlotte. : ) Ska bli riktigt roligt. Sen ska man hem, kanske göra lite pedled. Det blir iaf Stolthet och fördom ikväll, älskar den filmen!
Återigen, tack för en mysig kväll flickor.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hälsa tillbaka :)

2008-05-25 @ 16:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback