Underbara tisdag!

2008-05-06 @ 20:29:24

Idag var det riktigt underbart i skolan. Egentligen så hade ingen riktiga lektioner förens efter lunchen, men alla i klassen var där iaf.
Dagen spenderades mest med Johanna och bestod av en massa berättade historier från våra liv. Kan säga att Jennies sanna jag kom fram i flera utav de historierna.

Snacka om att jag skrattade, fick reda på en hel roliga saker om Johanna. Varje gång vi snackar om sånna saker tycker jag att vi bara verkar ha mer och mer gemensamt.


image301

Sen hade vi en jätte rolig pedled lektion som Emelie och Tess höll i. Efter det spenderade jag lite med Schalle innan Scortumen. Saknar den tjejen.

Sedan var det dags för scortum. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men fan vad jag har saknat de lektionerna. (Nej, jag är inte sjuk). Helt ärligt, jag, Micham och Eleonore har så sjukt roligt på de lektionerna. Så Micham och jag bestämde att vi nästa år ska träffas en timma innan skolan på tisdagarna.


Sen hade man bråttom hem. Fick räkna matte i en halvtimma, slänga i sig maten för att sedan åka till William och gratta honom. Lillkillen fyllde nämligen 8 år idag.

Nu ska jag duscha och sån skit och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: joey

fick inte ja vara me på ett hörn i din blogg ? :(

2008-05-07 @ 10:54:30
Postat av: Jenny

Joho!
"Efter det spenderade jag lite med Schalle innan Scortumen. Saknar den tjejen."

2008-05-07 @ 21:49:44
URL: http://jennhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback