Stackars JB!

2008-05-09 @ 17:54:44

Har precis gjort mig i ordning efter 2½ timma på mossen. För som inte vet vad det är så är det en fotbollsplan som ligger på en platå, som alltid har mest, längst och varmast sol lysande på sig.


image310

Kom för sent till fysiken imorse, inte alls med flit. Kommer troligen låta sjuk nu, men den lektionen var ganska intressant enligt min mening. Sedan hade vi engelska, fick då reda på vårat betyg på NP. Jag fick VG, helt okej.

Sen skulle vi hålla våran egna pedled lektion, vilket betydde fotboll. Jag tyckte att det gick skit, och därför blev jag väldigt förvånad när fick ett VG+ på lektionen. Är riktigt stolt.

Efter det hade vi idrott där vi fick öva på våran springteknik. Tänkte vara med Hanna en stund efteråt, men hon drog innan jag slutade. Så istället gick jag och Johanna till centrum och köpte en 50cl flaska vatten. Drack upp den på fem minuter.


Ska nu iväg och förhoppningsvis köpa en ny mobil. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback