SNart, ÄNTLIGEN!

2008-05-28 @ 19:22:46
Såg precis det avsnittet av Supernatural som jag väntat på ända sedan jag började titta på serien. Det var samma avsnitt som jag såg för lite mer än halvt år sedan, det avsnittet som fick mig att vilja se serien. Kan säga att jag våga titta ordentligt på de här gången och inte som sist då det var mitt i natten kolsvart ute och jag gömde bakom kudden. Vill kunna säga och tro att det är för att jag blivit modigare, men tvivlar på det. Tror att det bara var för att jag visste när allt de läskiga skulle hända.

Jag måste bara säga det en gång till, jag gillar den här serien mer och mer för varje avsnitt. Höll på att tröttna någon gång i mitten av första, men andra säsongen är sjukt spännande! Ska återgå till det nu.
Tror att man snart äntligen ska få reda på vad pappan sa till Dean om Sam innan han dog.
Kim hälsar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback