Planer i krasch.

2008-05-31 @ 15:39:56

Mina planer på att se klart Supernatural säsongen i helgen har verkligen skitit sig, eftersom jag inte sett avsnitt varken idag eller igår, och ungefär halva är kvar.

Har spenderat nästan hela dagen ute i solen. Eftersom jag trivts så mycket där ute så har förhoppningar om lite färg i sommar skapats. Hur som helst har det varit en jätte mysig dag och något säger mig att den bara kommer bli bättre. Ska till mongot senare ikväll.


För er som undrar hur det gick igår med Green street hooligans kan jag meddela att jag sov i kanske två timmar innan, vaknade tio minuter innan det började. Hann se favorit scenen och lite till innan jag somnade. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom den utspelar sig precis i början. Ska be bror fixa den så jag kan se den någon annan gång. Den DVDn jag har är helt repig.


Ska nu duscha och titta på Supernatural i väntan på maten.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback